1. «Не розпочинайте із романів. Романи забирають занадто багато часу. Починайте своє письменницьке життя, щотижня пишучі короткі оповідання. Чим більше оповідань, тим краще». Сам Бредбері працював в такому режимі до 30 років, перш ніж створив свій перший роман «451 градус за Фаренгейтом».
2. «Видатних письменників можна любити, але неможливо ними бути. Майте це на увазі, коли свідомо, мимовільно і неминуче намагаєтесь наслідувати своїх улюблених авторів.» До списку кумирів молодого Бредбері входили Г. Уельс, Ж.Верн, А.К. Доль, Л.Ф. Баум.
3. «Досліджуйте якісний компонент хороших оповідань.» Корисно знати, що Бредбері вивчав твори таких авторів, як Р. Даль, Г. де Мопассан, Н. Ніл, Дж. Кольєр. Модних сучасників із часопису New Yorker метр Бредбері не любив за «відсутність метафоричності».
4. «Набивайте голову знаннями.» Сам Бредбері практикував навчання через «читання у ліжку». На сон для інтелектуального розвитку він читав одне якісне оповідання, щось із поезії («Поуп, Шекспір, Фрост і ніякого сучасного казна чого»), якийсь науковий допис із археології, біології, зоології, філософії, політології, літературній критиці.
5. Позбувайтеся друзів, які не вірять у ваш талант. Хтось насміхається із ваших амбіцій? Негайно вкажіть йому на двері!»
6. «Живіть у бібліотеці, а не у клятих комп’ютерах.» Бредбері не пощастило отримати вищу освіту. Замість коледжу він, за висловом письменника, «закінчив бібліотеку». До 28 років майбутній письменник отримав «цілком якісну освіту».
7. «Любіть кінофільми. Чим вони старіші, тим краще».
8. «Пишіть із радістю на душі. Література – несерйозна справа. Якщо твір починає тиснути, як нудна праця, викиньте його до сміттєвого кошика та починайте новий, від якого ваше серце співає»
9. «Не розраховуйте на гроші». Дружина Бредбері «заприсяглася не скаржитися на бідність». Свою першу автівку подружжя змогло придбати лише через 10 років спільного життя. Водійські права письменник так і не отримав.
10. «Складіть перелік із 20 речей, які ви любите чи ненавидите. Про першу десятку складіть десять творів. А «чорну десятку» знищіть в 10 інших творах. Так само варто вчинити з іншими вашими страхами».
11. «Будь-які спогади варті того, аби перенести їх на папір. Із творчої кризи можна вийти з допомогою мовних асоціацій – втеча можлива лише для того, хто намагається її вчинити».
12. «Пам’ятайте, що ви пишете для тієї людини, яка при зустрічі вигукне: «Я люблю вас за те, що ви пишете!» Якщо ця задача у вас не виходить, отже, ви пишете для того читача, який при зустрічі скаже: «А ви, виявляється, не такий вже й дурень!»

Поділитися з друзями